Skjera?

I dag er det mandag, mandager er fæle. I dag skal jeg rydde, eller noe. ELLER NOE, blir det vel mest av. Jeg er forkjølet og kanskje litt forelsket, vet ikke hva som er verst . Men det er bare forkjølelsen som tetter nesen min, det andre bare tetter hodet mitt. Ute er det snø, masse snø. Vil ha noen å holde i holde på en måneskinnstur gjennom snøen, men jeg får ta til takke med meg selv. Jeg er ganske bra selvskap. Tror jeg må lære meg det, å gå alene. Jeg vil at det skal være fint. Fint å gå alene. Fint å være alene. Mm, kanskje jeg skal rydde nå. :( vil ikke, men kanskje det ikke er så gale. Etterpå kan jeg spise chips & dip :) og det funker bra. Vil forresten ha vår. Er forresten et år siden jeg var russ, dæven døtte det går fort..
642 views 0 replies