Start11 V2
Also ich soweit sehr zufrieden mit Start11 V2! Aber ich habe ein Problem mit dem Startbutton, den ich aus meinen Bildern machen könnte meistens ist er nur halb vorhanden, obwohl ich diese Fotos auf 32 x 32 Pixel gespeichert habe! Kann mir jemand helfen? Habe diese Vollversion gekauft!
So so far I am very satisfied with Start11 V2! But I have a problem with the start button that I could make of my pictures, mostly it is only half, although I saved these photos on 32 x 32 pixels! Can someone help me? I bought this full version!
Translated using online translator.
Moved thread to Start Menu Product area

