Multiplicity Pro

Bonjour Monsieur,

Je suis retraité à l'Ile Maurice et je voudrais acquérir  (Multiplicity Pro) mais il est très cher pour moi, pouvez-vous faire un geste commercial pour ce software s'il vous plaît, je n'ai qu'une petite pension, je n'habite plus en France car la vie est trop chère. Je compte sur votre générosité. Je vous souhaite une bonne semaine.

Très Cordialement

David Denoux

Hello Sir, I am retired in Mauritius and I would like to acquire (Multiplicity Pro) but it is very expensive for me, can you make a gesture of business for this software please, I only have one Small pension, I no longer live in France because life is too expensive. I count on your generosity. I wish you a good week. Sincerely, David Denoux

2,425 views 2 replies
Reply #1 Top

Hello,
I have forward your request to Stardock Support Team for their assistance. Please keep an eye on this thread for any updates.

Basj,
Stardock Community Assistant

Reply #2 Top

Bonjour Basj,

Je vous remercie par avance pour votre transmission au service Stardock Support Team.

Bonne journée à vous

David