from
JoeUser Forums
Hej Alla goda vänner, släktingar och bekanta!
Jaha, nu är kvinnocity färdig...ivarje fall för nu!
Håller redan på med en ny sida som ni snart kommer att få se och känna på...;) tålamod!!
Hoppas ni gillar denna sidan där kan ni ladda upp mobilfoto tagna med er kamera, video och musik.
Läsa min dagbok kan ni också göra.
Kramizar
BigSiss
Christine "Lisbeth"
Jaha, nu är kvinnocity färdig...ivarje fall för nu!
Håller redan på med en ny sida som ni snart kommer att få se och känna på...;) tålamod!!
Hoppas ni gillar denna sidan där kan ni ladda upp mobilfoto tagna med er kamera, video och musik.
Läsa min dagbok kan ni också göra.
Kramizar
BigSiss
Christine "Lisbeth"