windowsfx
Hola me gustaria que actualizasen windowfx para que funcione sin problemas en windows 11.
Tambien que actualizen cuando sea posible Iconpackager para que tambien funcione correctamente en windows 11.
Gracias un saludo.
Hola me gustaria que actualizasen windowfx para que funcione sin problemas en windows 11.
Tambien que actualizen cuando sea posible Iconpackager para que tambien funcione correctamente en windows 11.
Gracias un saludo.
Hello,
I believe WindowFX is compatible with Windows 11, what issue you're facing with it? Refer: https://forums.stardock.com/505717/stardock-app-compatibility
As for Iconpackager, I have forwarded your request to the Stardock Support Team for their review. We really do appreciate your feedback.
Thanks
Basj,
Stardock Community Assistant.
What's not working that you expect to?
Sean Drohan
Stardock Product Lifecycle Manager
Welcome Guest! Please take the time to register with us.