Te vee bestelde -l betaalde licenties
START 11
Beste,
Ik moest u er aan herinneren als ik nog niets had vernomen.
Dus bij deze. Zie de mailtjes van 15 - 10 2023.
Hierin ontvang ik 4 licenties. Ik heb er uiteraard maar 1 nodig.
Betaald 2x met PayPal en 2 maal per bank ING.
U zou de teveel betaalde bedragen (3x) terug storten. Liefst uiteraard op mijn Giro rek.
Alleen moet ik weten welk licentienummer ik moet/kan gaan gebruiken.
Heb nu maar de 30 dagen versie geïnstalleerd.
In afwachting van uw reactie,
M.vr.gr.
Adrie van Hummel
Arnhem
Nederland